Przechowywanie nośników danych

Przechowywanie nośników danych tj. dysków twardych – to nasza najnowsza usługa. Nasze magazyny spełniają wszelkie wymagania, a dodatkowe zabezpieczenia pozwalają na bezpieczne przechowanie danych cyfrowych na tak czułych nośnikach pamięci jak dyski twarde.

Jesteśmy pierwszą firmą, która oferuje przechowywanie ważnych danych na dyskach twardych na naszym lokalnym rynku. Jak rozpocząć archiwizację danych i dysków twardych w naszej firmie?

Cyfrowe przechowywanie dokumentów na nośnikach danych

Zeskanowanym dokumentom należy zapewnić odpowiednie, bezpieczne cyfrowe przechowywanie. W każdej chwili może przecież dojść do awarii komputera, która może doprowadzić do utraty ważnych zasobów cyfrowych, a wszelkie zmiany dotyczące podzespołów komputera lub oprogramowania prawdopodobnie będą wymagały kopiowania zarchiwizowanych materiałów.

Profesjonalna digitalizacja opiera się na przechowywaniu dokumentów dotyczących pracy i danych przedsiębiorstwa na firmowym serwerze. Dokumenty online dzięki firmowemu, zabezpieczonemu serwerowi, który obsługuje dedykowana osoba, są zawsze pod ręką.

Wytworzone cyfrowe dokumenty o dużej pojemności można dla bezpieczeństwa zapisać na dyskach twardych, które następnie można przechowywać w naszym archiwum.

Przechowywanie baz danych na dyskach twardych

Każdy przedsiębiorca wie jak ważna jest archiwizacja dokumentów, które dotyczą jego pracowników oraz działalności firmy i które są niezbędne do sprawnego i bezpiecznego prowadzenia biznesu. Coraz częściej archiwizacja ważnych dokumentów odbywa się cyfrowo – dokumenty papierowe powoli odchodzą w zapomnienie, ze względu na wysokie koszty ich przechowywania. Jak zatem powinna wyglądać archiwizacja dokumentów cyfrowych? Dzięki nam nie musisz się tym martwić. Nasza usługa archiwizacji danych obejmuje m.in. przechowywanie dysków twardych w odpowiednich warunkach.

Jak przeprowadzić bezpieczną archiwizację dokumentów, nie narażając swojej firmy na utratę danych? Większość firm archiwizujących cyfrowe dokumenty regularnie tworzy kopie zapasowe plików – to kopia ważnych danych umieszczonych na dysku twardym lub serwerze firmowym. Przewagą tworzenia kopii bezpieczeństwa na dyskach twardych, a nie w chmurze jest bezpieczeństwo archiwów baz danych, które nie są dostępne w sieci i dzięki temu są zabezpieczone przed dostępem niepowołanych osób.

Przechowywane dyski twarde zajmują jednak dużo fizycznej przestrzeni (choć mniej, niż segregatory z dokumentami papierowymi) – Jak to rozwiązujemy?

Na czym polega archiwizacja danych na dyskach twardych?

Jako profesjonalna firma zajmująca się przechowywaniem dysków twardych, dysponujemy odpowiednim miejscem, gdzie nośniki danych archiwizujemy – magazynami, które znajdują się w bezpiecznej lokalizacji. Dbamy o właściwe warunki archiwizowania nośników danych, tj. prawidłową wilgotność i temperaturę powietrza, a także zabezpieczenie dysków przed uszkodzeniami mechanicznymi. Dyski są odbierane lub dostarczane w specjalnych walizkach w celu minimalizacji ryzyka uszkodzenia.

Realizacje archiwizacji danych rozpoczynamy od podpisania umowy oraz odbioru dysków. Co ważne, przez cały okres współpracy przedsiębiorca ma nieograniczony dostęp do zbiorów danych – przewozimy i udostępniamy je  na życzenie klienta.

Dlaczego warto archiwizować dane na dyskach twardych?

Z roku na rok rośnie liczba przedsiębiorców, którzy decydują się na usługę archiwizacji plików na dyskach twardych, dzięki czemu nie muszą się martwić o dane osobowe czy informacje poufne na temat firmy.

Zapoznaj się z korzyściami płynącymi z takiej praktyki archiwizacji danych. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji na temat naszej usługi i dopasujemy ofertę do konkretnych potrzeb Twojej firmy.

Usługi archiwizacji dysków twardych – korzyści

  1. Podczas archiwizowania nośników zapewniamy odpowiednie warunki panujące w pomieszczeniach – zapewniające optymalną wilgotność i temperaturę, niezależnie od warunków panujących na zewnątrz.
  2. Bezpieczeństwo dysków – nośniki danych przechowujemy w odpowiednich walizkach i metalowych szafach co dodatkowo chroni je przed zagrożeniem lub zniszczeniem.
  3. Łatwy dostęp do danych – tworzymy wspólnie z klientem ewidencję nośników, co ułatwia lokalizację urządzenia.
  4. Dodatkowe zabezpieczenie – możliwość przechowywania kopii bezpieczeństwa na zapasowych dyskach w innych naszych magazynach, co gwarantuje dodatkową ochronę danych.
  5. Komfort współpracy – zapewniamy transport i dowóz. W każdej chwili mogą Państwo wypożyczyć takie urządzenie, a my je dostarczymy pod wskazany adres. Nośniki danych transportujemy w bezpiecznych walizkach.